logo prehis.cz Hry Assassin's Creed 2

Assassin's Creed

Hra

Altair

Píše se rok 2012. Desmond Miles pracoval jako barman a nyní je vězněn společností Abstergo. Ve svém DNA má genetické vzpomínky svého prapředka Altaira Ibn-la' Aháda, který patřil k sektě zabijáků Asasínů ve 12. století, v průběhu třetí křížové výpravy. V paměti mu pátrá stroj zvaný Animus s pomocí dvou vědců (Warren Vidic a Lucy Stillman). Postupně se propracovává vzpomínkami svého předka, dokud se nedostane ke vzpomínce, po které vědci pátrají. Účelem únosu je takzvaný "Kousek ráje" (Piece of Eden) - poklad, jejž Templáři (hlavní antagonisté hry) nalezli v roce 1191 pod Šalamounovým chrámem. Asasínům se jej podařilo získat a Altair musí zabít templářské vůdce snažící se získat poklad zpět. V průběhu hry je postupně poodhalována podstata pokladu. Tato, na první pohled bezcenná, zlatá koule se postupně ukáže jako předmět, jenž "vyhnal Adama a Evu z ráje". Postupně se pak ukáže, že tento artefakt je schopný klamat lidskou mysl a ovládat tak lidi, a že se nejedná o božský či magický artefakt, ale kus nesmírně vyspělé a dost možná mimozemské technologie. Desmondovi věznitelé se nakonec ukážou býti dnešními potomky templářů, kteří se stejně jako před tisíci lety snaží nastolit nový pořádek pomocí tohoto artefaktu.


zdroj: https://cs.wikipedia.org/wiki/Assassin%27s_Creed_(s%C3%A9rie)

Tajná křížová výprava

Al Mualim

Příběh Altaira je v románu vyprávěn Niccolem Polem (otcem Marca Pola), svému bratrovi Maffeovi při návštěvě Masyafu (sídlo řádu Asasínů, pozn. autora). Niccoló popisuje život asasína od jeho útlého dětství, přes nerozvážnost pod Chrámovou horou, zabití devíti cílů, obnovu řádu a získání zrádného artefaktu, zkrátka a dobře shrne celý jeho život. Děj počítačové verze příběhu je v románu z 80 % totožný, zbylých 20 % knihy tvoří části, které příběh nějakým způsobem doplňují nebo vyjasňují. Po zpackané výpravě je Altair, hlavou řádu Asasínů, degradován zpět na novice a musí získat zpátky svoje postavení. A toho docílí tím, že zabije určených devět cílů, aby zabránil tzv. „svaté válce“. Po uklidnění sporu mezi Křižáky a muži sultána Saláh Al’dina přichází zrada přímo z nitra řádu a asasín se s ním musí vypořádat. V další části knihy opouští Altair Svatou zemi a dostává se na Kypr, kde objeví spiknutí templářů a snaží se ho zastavit. Dále se román zabývá obnovou řádu Asasínů a zvratem z řad samotných členů, který může být pro řád zničující. Ke konci příběhu pocítí čtenář soucit s životem samotného Altaira, který se zde ukáže nejenom jako výborný zabiják, ale i jako milující manžel a otec.


zdroj: http://www.comixzone.cz/view/1268-assassin-s-creed-tajna-krizova-vyprava